Hemma igen!


Nu är jag hemma igen från Dalaresan!
Fick en tröja av Sveas fina Matte!
Svea har en likadan fast i lilarosa så nu ska här matchas.
Jag gillar väl min sådär...
Ser mest ut som en tajt -70 tals slyngel i min men det beror nog på
all min päls som jag trycker in och som sticker ut runt  benen.
Svea är moderiktig som vanligt och har dagen till ära en
svart dramatisk kreation som hon verkligen bär upp snyggt.
Men det är väl så att "Allt klär en skönhet"..
Hon är verkligen vacker min Prinsessa!

Tröjorna har Sveas Matte köpt i New York när hon var där senast.
Jag fick en tröja och Matte en Ipod, vilken färg? Rosa naturligtvis.
Min Matte är barnsligt förtjust i rosa och glitter. Suck!
Vi blir så ompysslade av Svea och hennes fina Matte som jag verkligen
tycker om. Hon är en sådan härlig, spontan och levnadsglad Matte som
ger både mig och Matte så mycket positiv energi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0