Bajs i stjärten!

I morse när jag var ut och tog min morgonrunda

så hände det som inte fick hända.

Jag bajsade och det fastnade i rumpan.

Eftersom jag bytt foder nyss så förstod jag att det

eventuellt kunde inträffa men hade förträngt det.

Först försökte jag trycka mig extra hårt mot väggen

där jag satt men det fungerade inte.

Då drog jag stjärten på trottoaren en bit men

det enda som hände då var att det fastnade på mitt

koppel istället för att lämna rumpan.

Tryckte upp mig mot ett träd men då blev det ännu

kladdigare. På vägen upp till mig så kom jag på tanken
att kanske gå förbi till löpande Smilla... men nej, inte ens
en höglöpande tik skulle vilja träffa mig just nu så den
tanken slog jag genast ur hågen.

Tyvärr förstod jag då att det fanns ingen återvändo...


Det blev helt enkelt en vidrig DUSCH för mig och
min rumpa!

Så nu är jag ren och doftar gott igen
och kan ta emot Svea som den riktiga Gentleman jag
är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0