Dina Fina


Vi var till Spiltan och spanade lite idag.

Svea kikade som vanligt efter killar.

Hon hittade en hel drös med Polska byggjobbare

som hon glatt skuttade fram till så klart! Suck!


Själv hade jag så klart mitt sikte inställt på om någon
snygg tik kunde vara i närheten.
Hittade Fina Dina som vanligt kom skuttande med
sitt äpple i munnen.
Hon älskar verkligen äpplen den damen.

Två vackra Prinsessor på samma sten!
I morgon ska Dina till frissan för så här
långhårig har jag tidigare aldrig sett henne.

-Vad är det där du har i munnen Dina?
-Jag vill också ha en sån!

Nu har vi trängt i hop oss båda två i Mattes knä
för en eftermiddagslur.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0