Kursdax


I dag står det kurs på mitt program.
Jag och Matte ska gå en utbildning i
Jourhavande Medmänniska.
Faller detta positivt ut så har jag planer på att
starta upp en Jourhavande Djurlinje framöver.

Jag var ute i god tid innan utsatt kursstart för att inte missa något.


En av de roligare skyltarna jag hittills sett

Det tar på krafterna att hänga med när jag ska lära mig nya saker.
Fick många klappar och blev bra ompysslad av de andra deltagarna.

Det blev utelunch för min del idag.
Inte alltid jag kostar på mig sådana saker så i dag lyxade jag till
det för en gångs skull.



Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej sötaste Glide!

Kanske har du bara en liten bloggpaus? Hoppas allt är bra med dig och de dina!

Kramar Lotta

2009-10-02 @ 11:07:21
URL: http://prinsessapavift.blogg.se/
Postat av: Anna och Alice

Hej.

Hoppas att allt bara är bra. SAKNAR DIG!!

Kram Kram från lilla Alice som nu fyllt 1.

2009-10-03 @ 11:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0