Stalltips!

Jag bad ju om råd och har nu fått ett från Narita,
den erfarna alfatiken som jag har så stor respekt för.
Det hon säger är lag för mig så detta tips
suger jag åt mig som en tvättsvamp...

"Glide, du har träffat henne i fel hormonell fas helt enkelt.
Tålamod, tålamod.
Om hon börjar vända rumpan till dig, vifta med fransarna
och vika undan svansingen - ja då kan du börja lägga på ett kol!"

♥ Tack Narita för att du bryr dig om mig!

Ska försöka lugna ner mig lite för just nu deppar jag mest.
Träffade nämligen Prinsessan i går men hon var nästan lika
arg som i måndags förutom att nu bet hon mig i nosen
så jag ylade och vi ska inte tala om hur hon högg sina
små sylvassa tänder i mina ben.
Aj aj aj så ont det gör!
Kommer jag för nära så ser man hur hennes tandrader visas
samtidigt som tungan kommer ut.
-Grrrrr... försvinn! säger hon!

Just nu är det INTE lätt att vara Glide!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0