Gruppmöte


I torsdags var det dags för gruppmöte med
Jourhavande Medmänniska igen.
Tog med mig Loppan för jag har berättat så mycket
om hur snälla de är på dessa möten.
Hon hoppade direkt upp i knät på en av tjejerna.

Eller så sprang hon upp och ner, upp och ner i soffan eller rakt
över deltagarna. Bom bom bump lät det när hon drog fram
som en tromb i soffan.
Gjorde hon inte det så ställde hon sig upp mot det låga bordet och
undrade varför inte hon också kunde få smaka av den rosa tårtan
som de andra smaskade på alternativt satt hon mot benet på någon av
deltagarna och ville smaka.

Hon var inte stilla en sekund på det två timmar långa mötet.
Puh! Själv höll jag låg profil och undrar om jag kommer att ta med
Svea nästa gång det är möte på gång.
Hon är nog inte riktigt mogen för att delta i möten den damen.
Kan nämligen som sagt inte sitta still.

Tur för oss att deltagarna är sådana hundmänniskor som de är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0