Hur ska vi ha det Svea?


Körde lite serious talk idag med Prinsessan när jag märkte vad som
var på G...
-Ska vi skaffa valpar nu eller inte var min fråga?

-Ska kolla först om det verkligen är på gång än...
-Ok, jag väntar så länge!

Jag lät henne ensam gnaga på moroten trots att jag själv var lite sugen.

Pysslade om henne så gott jag kunde medan hon åt.. & åt... & åt...

Hon var verkligen mer intresserad av moroten än att prata framtid och eventuellt
valpar med mig.
-Ursäkta mig men kan vi prata lite allvar nu försökte jag lite försiktigt...

-Men Jiiiiiises vad du tjatar Glide, jag blir gaaaalen på din planering!

Jag blev faktiskt lite rädd för henne.
Harpya Nr 2 (Narita är Nr 1)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0