Trafikkaos


Vi prommenerade till Kungsholmen för att kika lite på

Small to Big där härliga Ninnie välkomnade oss lika ♥-ligt som vanligt!

Solens strålar var verkligen välkomna!

Svea var som vanligt hungrig och började tjata om matsäck
redan när vi kom i första kurvan.

Den glupska lilla Loppan.
Själv håller jag mig lite mer diskret i bakgrunden..

Vi fick vänta...

...länge på bussen innan den behagade komma.

Tur att vi inte behöver använda lokaltrafiken särskilt
ofta nu i dessa trafikkaos tider.

Tog en sväng förbi Aiko på vägen hem och då var hon
sig lik igen. Under lunchen när hennes Matte var ute
visade Aiko tänderna åt oss. Något hon aldrig
tidigare har gjort åt mig.
Hon lägger sig alltid på rygg och jag putsar hennes
tänder rena.
Vi har samma ritual varje gång vi träffas.

Är det mer snö på gång tro?...
Svea bryr sig inte nämnvärt om nederbörden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0