Tyresö


I dag fick jag besöka Tyresö Slottspark en stund.

Matte med sitt enorma intresse för blommor skulle besöka en
pelargonutställning på Tyresö Handelsträdgård men vad tror ni
jag upptäckte på den tillställning om inte en katt!

Vart jag än befann mig så såg jag att katten iakttog mig trots att den smög
på mig & hela tiden bytte ställe.

Än var den här...

.. & än där.
Men jag såg honom allt. Trots att han ibland kunde vara svår att upptäcka.
Ser du honom på den här bilden?
Han bodde inne i handelsträdgården och verkade trivas rätt bra där bland alla
kunder som klappade honom.
Så skulle man ha det. Någon som hela tiden kommer nedstickandes med en hand och
klappar...
Han delade föresten bostad med två kaniner, två höns och tre fåglar.
Smög vant fram bland pelargoner, kaktusar & orkideér
utan att ens nudda dom.

Det fotades blommor för glatta livet idag.





Fick springa lite efter bolllen trots att det var kopplingstvång.
Men så länge jag har boll i sikte så går jag ingenstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0