Busväder

Det är rena rama snöovädret utanför mitt fönster.
Finns inget annat att göra än att inta horisontellt läge,
gosa ner mig i en varm filt och önska att det snart
drar förbi.

Var ut och kissade som hastigast men det fastnade en massa
snö mellan trampdynorna så jag kommer att hålla mig
så länge jag kan idag än att behöva gå ut i detta
väder.
Tur att Svea inte är här idag för hon klagar alltid när det är
sådant här väder.
-Fyy Glide jag vill INTE gå ut!
-Måste du plinga på klockan nu när jag ligger så skönt här!
-Du Glide, vi stannar inne en stund till vá?

Hon är verkligen inte någon utehund Prinsessan Svea.
En riktigt liten stadsbrutta är vad hon är.
Trippar helst runt kvarteret eller på sin höjd ner till NK där hon
får vara inomhus.

Luktar lite här...

...luktar lite där...

... sen förseglar jag alltid det hela med att kissa min namnteckning.

Stora byggsäckar gillar jag särskilt mycket att lukta och kissa på.
Ett stort tack till BIG BAG för alla fina stunder ni har gett mig
med er produkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0