Långprommis


Svea tog sovmorgon så jag gick själv till Gärdet.

Musse Pusse var pigg och självständig som vanligt.
Tänk att numera bråkar vi inte alls om vem som ska bestämma.
Vi är rätt så lika och behöver inte fajtas längre för vi vet var vi har
varandra någonstans. Musse och Sissi lekte mest idag.
Jag blev så klart jätteglad att träffa Sissi igen och hon också att
träffa mig.
Men hon har en underlig böjelse den damen.
Ska in och hänga med hästarna varje gång hon går förbi dom.
Äter lite frusen hästsorbé i hagen innan hon skuttar ut igen gör hon också.

Allmän utdelning på stora stenen var det också så klart.

Men sen tröttnade MatteEva på att vi ville ha mera och då sa hon till.
-Nähä hundar, nu räcker det!

Fick skjuts en bit hem av Jojjos snälla Matte. Tur det för jag
hade stora klumpar mellan mina trampdynor.

Gick förbi och hämtade Svea när vi kom hem.

Träffade härliga Max. Han och Svea gillar också varanda. Det märks!
Max var alldeles nytrimmad och hade tofsar i håret så Svea blev så till
sig och fjäskade mer än vanligt för stiliga Max.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0