Äntligen är de hemma igen!


Först i går kom Prinsessan insvassande!
Jag var salig av lycka att se henne igen!
Hon hade mest ögon för Matte först men sen
upptäckte hon mig också tack och lov!.. en liten
stund i alla fall innan LillHusse kom upp och då var det
så klart bara han som gällde.

(Fotot är "lånat" från Sveas Mattes Facebook,
men var glad du Loppan att jag inte valde bilden
där du ligger HELT plakat efter alltför många snapsar på
Midsommaraftonen!)



Sen i dag kom Smilla hem igen efter veckor av semester!
Tur nog har hon glömt eller låtsades inte om vårt senaste
avsked då hon nöp till mig så jag flydde och stannade
under sängen tills hon åkte till C-H.
Tror hon har vandrat runt hos flera Hussar och Mattar efter
vårt besök i midsommar! Minst 4 hörde jag namnen på i alla fall.
Tyckte hon mumlade något om det i förbifarten..
-Puh! ÄÄNTLIGEN får man sova i sin egen korg!...
Kan inte vara lätt för henne att vara på resande fot så länge
och olika väskor att vakta där de har förvarat hennes mat i.


Härligt att mina fina vänner åter är hemma igen!


Kommentarer
Postat av: Michaela

Hej på er : )

Hur mår ni?

Glide, kan du inte komma och hälsa på mig på jobbet i morgon eftermiddag? Om du och matte är i stan.

Vore så roligt att träffa dig igen.

Din matte ska ju byta av mig snart också. Är min sista dag på sommarschemat i morgon.

Kram på dig!

2010-07-21 @ 11:31:36
URL: http://beautifulpink.webblogg.se/
Postat av: Glide

Tack finaste Michaela,

Matte stackaren har varit sjuk i två omgångar så jag har fått klara mig lite själv några dagar.

I natt har jag BortaMatch hos en snäll kompis till oss så Matte får lite ledigt från mig!

Kanske hinner vi upp och säger hej i morgon innan du slutar.

Du kliar mig så attans härligt tycker jag så dig vill jag inte missa Michaela.



Kram kram från Glide

2010-07-21 @ 18:59:28
URL: http://buttramolnet.blogg.se/
Postat av: Michaela

Usch då, du får pussa lite på matte från mig så hon blir frisk.

Vore super mysigt om vi hann säga hej till varandra idag : )

Någon dag ska du få träffa min lilla galning Totti också, ni kanske kan leka och ha roligt ihop.



Kram Kram Michaela

2010-07-22 @ 08:45:18
Postat av: Glide

Hinns tyvärr INTE med idag och Du Michaela,

Totti kommer ångra bittert att ville träffas

för det är skillnad på min fostring och lek!

Givakt!



Konstapel Glide

2010-07-22 @ 12:21:11
URL: http://buttramolnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0