Besök hos valparna

I går var vi på besök hos valparna.
Jag, Svissan med våra respektive Mattar
åkte iväg till Chanelle och valparna.
Vi hade en helt UNDERBAR seneftermiddag
där det bjöds på mycket kärlek, bus och lek.
Jag var väl sådär intresserad av de små.
Mest glad var jag att träffa Chanelle igen och
det var härligt att se att hon kände igen mig.
Fick lite ovett först när jag kom för att jag hade
lämnat henne som ensam Mamma att fixa allt
den första tiden men hon mjuknade efter en stund
och då var allt förlåtet mellan oss.
Roligt att se att även Loppan och Chanelle kommer så
bra överens. Prinsessan som morrade åt henne när
hon var hem till mig och vi hade vårt mys.
Hon blev väl avis den lilla Loppan kan jag tro.

Vi blev glatt överaskade av att både jag och Svea fick
presenter av Chanelle i form av JÄTTE fina kläder som
Svärmor/Mormor till valparna har designat och sytt åt oss.
Hon är då för duktig valparnas Mormor och min Svärmor!
Bilder kommer snart!

Det var en vacker sommarkväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0