Mailrapport från Nacka

            
Hej Matte!

Fick inte liv i henne i Nacka förrän 8.30!!! Taskig service på det
här" panget". Pussade och pussade för det är väl så man gör Matte för
att återuppliva någon.........sen var jag tvungen att gulla lite extra
för att få henne ur sängen.

Efter det sprang jag runt och inspekterade tomten lite bl.a för att
kolla om den gamla katten strök omkring, ja du vet hon som gör DET på
C:s tomt.

Frukosten idag var müsli med lite mjölk och det tyckte jag mycket om.

Min nya lek är annars att jaga kottar som C slänger ut på berget.

Morgonens stora händelse är, håll i dig nu Matte ..... att jag har
duschat med C.
Jag fick stå på en matta och det var ganska ok.
Kände pressen eftersom hon sa att jag luktade stinkbomb och i annat
fall skulle jag inte få följa med till bibblan. Det vill jag gärna för
att få kolla in lite tjejer.

Ja så var min morgon och jag hoppas Matte att din var lite lugnare och
att du får en fin dag!

Kram från Glide

PS. Fick låna datan eftersom C kollat min blogg och vet att jag
kan skriva......... Du, hon hälsar också till dig DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0