Favoritplatsen just nu


Kommentarer
Postat av: Michaela

Hej Glide : )

Var roligt att träffa dig på jobbet förra veckan.

Ville bara kolla in din blogg och säga hej och fråga hur det gick för din matte att jobba i veckan? Om många ringde och så?

Kram Michaela

2010-03-18 @ 22:55:30
Postat av: Glide

Tack det samma Michaela. Även fast jag endast fick ligga still i min väska så kände jag av att du är en härlig hundmänniska som jag gärna träffar igen.



Nospuss från



Glide

2010-03-19 @ 06:56:10
URL: http://buttramolnet.blogg.se/
Postat av: Michaela

Hej igen : ) har tappat bort din mattes mail. Skulle du kunna b henne maila mig på [email protected] behöver fråga henne lite om jobbet. Kram

2010-03-19 @ 12:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0