Fick följa med


Matte ska på uppdrag och då fick jag följa med tur nog.

Jag håller kollen när bussen kommer så vi inte missar den

Visserligen fick jag enbart ligga i min korg under
hela "uppdraget" men ok då, jag var ändå med.
Jag låg snällt och stilla i korgen men morrade lite
dovt så fort någon kom förbi för jag är ju trots
allt vakthund även när jag är på ute på "uppdrag".

Vårsolen lyste så jag fick kisa för att se när bussen hem kom.
Längtade hem för jag visste att Svea var i antågande.

Flörtade med en tik på bussen hem.
Hon var rätt snygg förutom att knappt såg hennes
ögon.

Men när jag sen träffade Prinsessan så utbröt vilt hångel för vi var
båda så glada över att träffas igen.
Vi har verkligen saknat varandra.

Svea var INTE upplagd för prommenad.
Hon ville BARA hem och myyyyysa sa hon.

Ok då, ibland får jag offra mig för lite mys med
Prinsessan Svea

Vi turas om att klia oss på badrumsmattan.
Men vi gillar båda att rulla oss där för det river
så skönt på ryggen av knopparna som sticker upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0