Prommenad med shopping


Blev uttagen på en prommenad i solen, trodde jag...

..men det blev dressyrövningar blandat med "vistelse i liten inhägnad"
tillsammans med några fåniga små slynglar som jag GENAST
satte på plats.

Jag ville inte alls leka utan gick för mig själv och luktade och kissade
in reviret istället så kunde de andra bäbisarna hålla på själva och leka
sina fåniga lekar.

Jag gillar mer att umgås med tikar än yngre hanar.

Jag tycker mer om att lukta och kissa. Skrotar mest för mig själv
när det blir för stora grupper.

Sedan blev det värre än värst när jag blev tvungen att följa med
på shopping.

Jag bryr mig faktiskt varken om vårens färg eller vilken dämpning
man ska ha på skor när man kör aerobics.

Jag hade hellre varit hemma än blivit utlurad på någon fånig
prommenad som egentligen var en förtäckt shoppingrunda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0