Stackars Skrämda Sessan

I går när jag och Svea var vid Spiltan träffade
vi på Nikita. Hon hutade åt mig en gång när jag var
valp så jag har sedan dess haft väldig respekt för henne
men numera är vi på "god fot" med varandra och jag brukar
till och med få nosa henne i rumpan utan reprimand.

I går "flög" hon på Svea och skulle fostra så Sessan
skrek i högan sky och blev så klart vettskrämd.

Efter den incidenten ville INTE Svea gå mera i
Spiltan men då ansåg Matte att hon behövde
"upp i sadeln" igen så hon fick traska med en stund
trots hennes protester.

Det enda Svea behövde var en stor & varm

vilket hon så klart fick av mig.
Då sprang hon glatt in igen och började leka med
pipande Lejonet som just nu är hennes favvoleksak.

Själv gillar jag bollar nästan lika mycket som

pipleksaker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0