Vår dag


Det märks att det är vår i luften. Dessutom är det snart påsk också.

När vi åkte tunnelbana klättrade Svea upp i knät på en kille som
satt mitt emot.
Jag skämdes över henne för hon är lite väl på ibland på okända
människor. Särskilt killar gillar hon.

ICA To Go på Kungsgatan hade nyöppning  & bjöd på snittar med
kyckling och cevré vilket vi båda gillar.

Svea åt tydligen lite FÖR mycket!..

Matte fick skämmas över mig idag när jag skulle hälsa på en
18 månader labrador tik som jag satte på plats så hon morrade.
-"Men vilken ilsken jäkel"! konstaterade tikens Husse krasst sen
vände han sig till sin hund och sa:
-"Nej, du gjorde INTE något fel alls"...
Han såg tydligen inte vad jag såg. Att valpen kaxade sig och
inte respekterade vem som bestämde.
Det är JAG som är chefen! 
Usch så Matte får skämmas för mig i bland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0