En liten uppmaning


Livet är kort så ta tillvara det på bästa sätt.
Sätt dig ner och känn efter hur DU har det i ditt liv..
Är du verkligen nöjd som du har det nu eller
kanske måste du göra en förändring.
Var inte rädd för den,
det kan göra att du får möjlighet att
leva livet fullt ut framöver & uppleva känslor
& händelser som du inte trodde du kunde känna.

Lite djupt från mig kan tyckas
men ibland behöver även jag ta mig en liten funderare
på hur jag verkligen känner när jag är tillsammans
med vissa.


Kommentarer
Postat av: Anna Å

Hej Hej

Stämmer så bra det vi nu läst.Håller ju tummarna här i V-ås om att du ska bli pappa bättre pappa får vi ju leta efter du är ju både så snygg och så super kul att man kan läsa om DIG!!!!

Här i V-ås lyser solen så får hoppas att min matte tar en liten cykel premiär tur med mig.....

Ha de så gott. Kram från Alice och min lilla dryga kompis Diesel

2010-05-12 @ 06:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0