Sven 10 veckor


Här är Sven. En liten 10 veckors valp som plötsligt dök upp
hemma hos mig i kväll.
Först luktade jag på honom och viftade i svansen.
En cool snubbe helt enkelt!
Men så började Matte gulla med Sven så då morrade & nafsade
jag mot honom istället.
Då fick jag inte vara med längre utan fick sitta nere på golvet
och morra bäst jag ville. Ingen hörde mig för de hade fullt
upp med Svennis.

Sven blev lite pömsig. Han hade precis hämtas från sin Mamma men
kommer att få det jättebra hos sin nya Matte. Det såg jag direkt
när jag såg de två tillsammans.

Svea viftade glatt i svansen när hon luktade på Sven.
-Wow vilken liten ToyBoy vi har här då! sa Loppan.
Tänk om det kommer att bli dom två i framtiden?
Hemska tanke på att hon skulle få valpar med någon annan än mig!
Men, sköter Sven sig så kommer han att få vara med i vårt gäng
för han verkar som sagt vara en cool kille!
Välkommen Sven, om du sköter dig!
Dvs gör som JAG säger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0