Nyfriserad!

I går kväll var det dax igen.
När jag åkte hem till Svea trodde jag faktiskt att det
var något roligare än klippning på G men nej då.
Först var det tvagning med Loppans Vaniljshampo..
Sen klipptes Sviss och då krävs det två Mattar för
att hålla henne stilla och göra "Brazilian" på henne.

När det var min tur så råkade en av Mattarna
raka mig i pungen när hon gjorde
Brazilian!.
(Med hänsyn till hennes familj så väljer jag att
inte röja identiteten på frisörskan)

Aj aj aj så jag skrek till.
Tror nog Mattarna blev räddare än vad jag blev.

Klippningen av oss båda tog ca 2 timmar och efteråt
var det gott med mutan jag fick i form av ett ben.

Fick lov att ha tjock polotröja på mig när vi åkte hem
så jag slapp frysa.
Min Matte satte ut min och Sveas avrakade päls i träden
till fåglarna så de kan använda vår ull/päls till att värma sina
bon nu i vinter.

I natt kröp jag tätt intill Matte för jag frös lite mer
än tidigare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0