Skrämde joggare i morse


Fick springa på Djurgården i morse igen.
Matte fick skäll av sur tjej för att jag
fick springa lös bredvid Matte.
Tjejen var hundrädd men jag tittade
inte ens åt hennes håll.
Tur nog träffade vi senare på
Pasqals trevliga och kloka Matte
som tröstade med att det finns
många knepiga människor
där ute.
-Rädd för dig lilla Glide sa hon


Nu softar jag hemma ovanpå fåtöljen där jag helst ligger när jag
är hemma.
Svea har inte varit här idag så jag längtar efter henne.
Hon är hos sin Mormor idag samt har varit till Strömsholm
på Rehabträning.
Stackars lilla Loppan, hon måste simma i en basäng.
Hur roligt tycker hon att det är?
Usch jag vill INTE byta med henne.
Hon har föresten nyss fyllt 2 år också.
Saknar henne som sagt.


 


Kommentarer
Postat av: Zabina

Hej matte läser er blogg med jämna mellanrum,ni har mycket för er tycker hon.

Jag å min flock bor i Hudiksvall.

Gå gärna in till vår sida å kika.

Mvh.Wiggo Molly Pixi & Zally matte Zabina

2010-10-05 @ 19:10:11
URL: http://wiggo.hundbenet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0