Min EllaBella dag


Dagen började lite stressig eftersom jag träffade på WildaWilma utanför min port
och jag var tvungen att putsa tandraden på henne som jag alltid gör
när vi träffas. Det tog sin lilla tid så därför fick jag lov att trycka ner mig
tillsammans med Mattes handväska i cykelkorgen.

Ville hellre jaga efter pinnen eller...

..springa efter bollen men inte då. Fick åka i korgen pga tidsbrist.

Blev kallad "KastHund" i morse ...varför vet jag inte riktigt?

Plötsligt öppnades dörren och EllaBella gjorde entré!
Hurra!
Jag flyttade genast in i hennes korg för att få vara nära henne hela tiden.
Faktiskt tur att LillHusse duschade mig i går nu när träffade Ella för hon
doftade ljuvligt.
Kunde inte slita mig från henne!

Ella uppskattade min uppvaktning till en viss gräns så jag blev placerad på en stol
för att inte vara för närgången.

... Väntade och trånade utanför hennes dörr gjorde jag mest. Hur kul är det?

För en gångs skull hade Matte sympati för mig så jag fick ett ben som tröst.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0