Svea blir Lilla Lilly


Tittut säger Svea som kommer att döpas om till Lilla Lilly.
Hon kommer att flytta till Lidingö där hon kommer att bli lillasyster till
en litten Yorkie.
Tänk så roligt för Svea att få en syster.
Matte har pratat om att jag också ska få en liten syster ifall "stora" Prinsessan Svea
och jag får valpar i framtiden.

Undrar om hon tänker på mig?

Nu står öronen upp även på Svea

Mamma Chanelle kollar så att Svea är ren och hel.
En Mamma är tydligen alltid en Mamma för så gjorde Chanelle på Gucci direkt
när han kom hem till henne igen på besök.
Han svarade med att försöka amma från Mamma men NEJ!
Nu är valparna vuxna så någon mjölk finns inte längre på menyn.

Saga muckar med Svea som hellre vill ligga och ta det lugnt och inte leka hela tiden.

Mamma Chanelles beskrivning:
"Svea gillar också att sitta i knät men inte under lång tid, inte lika länge som Saga.
Hon gillar hellre att springa och bråka med mig, Mamma Chanelle."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0