Saknar dig Svea!


I dag regnar det och då tänker jag på hur du min fina Älskade
lilla Prinsessa alltid gjorde:
Du stack ut nosen och konstaterade att det regnade.
Då gjorde du helt om, trippade in, kissade och bajsade
inne i stället.
-Gå ut och bli blöt i pälsen?
-Nähäärå!
Så gör bara en äkta Prinsessa!
Världens coolaste, snällaste, finaste, egensinnade,
modigaste lilla Prinsessa
trippar nu uppe på molnen och gläder alla där
uppe som kommer i din väg.
Så fort du ser ett barn eller en kille så svajar hela
bakdelen på dig av glädje.
Ditt lilla charmtroll.
Tänk så tapper och modig du var när du först genomgick två
patellaluxations operationer utan ett knyst.
Sen var du lam i flera flera veckor utan ett pip...
Men när din Matte skulle lämna dig vilket senare
visade det sig vara sista gången ,
på Strömsholm så stretade du emot
och ville inte lämna din älskade Matte.
Visste du redan då att det var sista gången ni sågs?
Kände du på dig att det var ert avsked?
Vi hann inte säga hej då till varandra men vi ses igen
kära Svea...

Min FINA ÄLSKADE lilla Loppa så jag saknar dig!
Nu hedrar vi dig genom att du får en syster i lilla Greta.
Du skulle blivit en sådan enormt bra storasyster
& du skulle ha tagit så väl hand om henne.
Du var så otroligt snäll, full av kärlek och omtanke om andra
sådan var du min härliga, fina Svea! Alias
Loppan, Prinsessan, Swiss, Stinky
Förstår inte att du är borta och inte kommer hem till
mig mera.
Väntar fortfarande varje morgon runt kl 09 av att det ska
ringa på dörren & in kommer du trippandes.
Vart är du, varför kommer du inte till mig?
Jag saknar dig så otroligt mycket min Älskade Svea!

Glide ♥ Svea = sant


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0