Välkommen Greta!!!

ÄnglaSvea ska få en syster!
Den 15 augusti ska
Jasmine The York flytta in.
Lilla fina Darlingen kommer att
heta Greta och jag tycker redan så
otroligt mycket om henne.
Även om jag kommer att tukta henne
så hon blir den tuffaste Yorken i stan.
Jag som fostrar på ett hårt men kärleksfullt sätt när hon
gör som jag vill och när hon inser vem som bestämmer.
Det är DÅ jag ska pussa på henne och ge henne så mycket
kärlek jag kan.
Något jag vet att Svea skulle ha uppskattat för hon var alltid
så kärleksfull mot allt och alla.
Åhhh så jag saknar Loppan!
Det skär i mitt ♥ av saknad efter henne.
Klockan 9 brukade det ringa på dörren och utanför stod
Svea och viftade på hela bakdelen.
När hon skulle gå hem på eftermiddagarna ville hon vissa dagar
inte gå hem. Då fick hennes Matte prassla med något i väskan
så hon trodde det var godis. För godis var något som
Prinsessan Svea ALDRIG sa nej till.
Hon åt glupskt som en liten Piraya med sina sylvassa
små riskorn till tänder.
Älskade Loppan vad du är saknad av oss alla.
Du har det säkert bra där uppe i din himmel där du nu sitter
och tittar ner på oss och dinglar med benen från något
luddigt moln.


Greta eller Jasmine The York som hon egentligen heter.
Här är Darlingen 5 veckor gammal.

Mamma Maya på soffan och Pappa Ceasar på golvet

Gretas andra syster heter Rose The York

Två glupska små Prinsessor

Rose The York & Jasmine The York alias Greta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0