Älskade Svea!


Jag hoppas få viska i ditt öra hur otroligt ÄLSKAD du är av oss alla.
Hur vacker du är min Prinsessa!
Viska vackra ord så du blir helt lugn och mår bra
Jag vill att du ska veta..
Så mycket roligt vi har haft tillsammans du och jag!
Hur sprallig och rolig du är.
Hur busig du har varit ibland när du har varit på det humöret.
Vilken FANTASTISKT härlig VÄN du alltid har varit.
Hur tuff & cool du är
Hur tapper du är nu och var efter dina operationer.

Men mest vill jag att du ska VETA hur fantastiskt ÄLSKAD du är Svea...
Såja såja Svea, du kan vara lugn allt blir bra till slut...
Var inte rädd, jag finns bara en vindpust ifrån dig..

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej Glide!

Jag tolkar ditt inlägg som om det fortfarande finns hopp för Svea. Om du visste så oroliga vi är, trots att vi inte känner henne på riktigt. Jag törs nästan inte gå in på din sida längre...Det är så fruktansvärt när ens bäste vän är på Djursjukhuset. Min förra hund var inlagd på Strömsholm flera gånger och jag mådde jättedåligt. Det är faktiskt lika illa som när ens barn är sjuka, om inte värre. Man kan ju inte förklara för en hund liksom...

Hoppas, hoppas det går bra för lilla Svea och hoppas du själv kan må lite bättre snart Glide <3

Kramar från Lotta och Moira

2011-02-08 @ 14:44:23
URL: http://prinsessapavift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0