Grrr säger LillHusse!


Jäklar så arg LillHusse blev på mig idag när jag åt upp
hans bettskena!
Den låg och såg så läcker ut på rumsbordet och när
jag var ensam uppe och inte hade något att göra så
hoppade jag upp på bordet och snodde åt mig den.
Tuggade lite försiktigt på ena långsidan men den var så god
så jag forsatte även på andra också av bara farten.
Eftersom det var en mjuk bettskena så gick det lätt att
tugga i sig vissa av "tänderna" innan LillHusse kom upp och
upptäckte vad jag hade gjort.
Det blev ett dyrt "tuggben" för LillHusse!
Minst 3 000 kr kostar det att skaffa en ny.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hihi! Jag kan inte låta bli att skratta fast jag vet att jag inte borde ;-) Rackarhund!!



Nu har Godis kommit tillbaka från Spanien och om du går in på min blogg ser du bilder på båda våra yorkar :-) Och så undrar jag förstås hur det gått med lilla Svea.



Kramar från Lotta

2011-03-03 @ 18:56:12
URL: http://prinsessapavift.blogg.se/
Postat av: Glide

Tack Lotta för din varma omtanke om Svea. Har precis skrivit ett inlägg om henne.

Nu är du väl glad när Godis är tillbaka igen.

Fina hundar du har!



Kram Glide å Svea

2011-03-05 @ 10:34:25
URL: http://buttramolnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0