Fredagen

Sov rätt länge i morse i LillHusses varma säng medan hurtiga Matte var och tränade.

Huttrade ut kl 11 för att i snabb takt prommenera till Söder.
Hann precis träffa snälla Christina innan hon gick hem.
Tänk att jag kanske ska få följa med henne och hälsa på
hennes Mamma & Pappa i Julitta. Dom har tidigare haft
Yorkie så det vore så roligt att få följa med dit och hälsa på.
Sov sen under bordet till kl 16 då det var dags att prommenera
hem igen.

Matte sa att Sally skulle komma så jag småsprang hela vägen hem
i en rasande fart för TeflonSally vill jag inte missa.
Jag gillar henne mycket även om jag skäller och muttrar på henne
när hon kommer på besök. Men TeflonSally är som björnen Baloo.
Allt rinner av henne och hon lunkar glatt vidare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0