Maya Piraya

I dag har jag haft en mycket tuff dag.
Först tvingades jag åka bil tillsammans med
Maya, en svart katt med klotrunda
stoooora ögon som glodde på mig.
Sen när vi kom hem till henne så fick jag inte jaga henne
som jag ville.
Hon bor inne i badrummet och dit in fick jag inte tillträde.

Så fort de sa:
-Kooom lilla Maja med pipig röst så morrade eller skällde jag.
Tycker det var onödigt att till och med MIN Matte skulle hålla
på och fåna sig med henne.
-Fiiiina Maya hörde jag inifrån badrummet när Matte fjompade sig med
kattsaten.

HA! Åt upp hennes mat i alla fall!

Sen skrämde de mig genom att säga att jag skulle få en syster som heter
Maya Piraya och hon bor i en dusch, sover på rygg under en matta och vill
gå på daglig prommenad I SÄLLSKAP med sin Matte...! Ja, ni hör ju själva
vilken konstig katt det är tal om. Hon liknar mer en hund än en kattfröken.
Alla som vet vad jag tycker om ordet dusch vet då hur jag såg ut.

Hemsk dag med andra ord!¨


Kommentarer
Postat av: Christopher

Mjjo PS. Från Mjag gillar dig gömde ändå; ) även fast du är en hund. Från. en katt med klös

2011-01-24 @ 00:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0