Äntligen fick jag komma ut på långrastning


Äntligen var det dags för träff med Sally.
Då blir det alltid springning och bad.
Eftersom både Matte & LillHusse har jobbat så mycket
så har jag mest fått trippa runt kvarteret den sista tiden tyvärr.
Därför var det extra roligt idag när jag förstod att det bar iväg till
Gärdet, Djurgården och Källhagen för bad.

Sally är den bästa simmerskan jag känner.
Hon ÄLSKAR verkligen att simma efter sina kära "pippin".

Sally ligger som en utter i vattnet när hon simmar

Man kan alltid lita på Sallys snälla Husse som ger oss godis
Hon har det bra TeflonSally!

Det är nog det här man kallar pickninck.
När vi äter ute i det fria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0