Fredag

Det var inte särskilt mycket människor ute idag.

Klämdag heter tydligen anledningen.


Efter en morgonprommenad på en timme samt att Matte har varit
rätt osynlig de senaste dagarna har man faktiskt anledning till
att få ligga uppe på bordet hos Matte

Är det så här man ska ligga om man vill vara
utvikningshund tro?
-Vasa, hör jag ordet EKIVOK?

Det har varit en varm dag hos mig i Stockholm idag

Fick först beröm av Matte för att jag går fot när jag går med henne på långprommenad.

Men sen kom en 5 månaders fånig hanvalp som jag la ner så han skrek och då

var jag helt plötsligt inte lika duktig...

Hur ska hon ha det egentligen? Är jag duktig eller är jag inte det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0