BEST FRIEND - bästa hundvakterna!


I går skulle Matte till sin läkare i Solna.
Då fick jag vara hos de JÄTTE SNÄLLA "hundvakterna"
som jobbar på BEST FRIEND där jag tidigare har fått vara flera
gånger.
Dom är så OTROLIGT SNÄLLA och så får jag alltid något med mig
hem när jag går därifrån.
Lejonet som är min absoluta favoritleksak fick jag när jag var där
en gång. Då fick jag välja på flera olika djur men valde 
The King - Lejonet eftersom det var det djur jag kunde associera
mig med. Stort, farligt och respektingivande.
Deras tuggsticks för tänderna är de enda jag gillar.
För att inte tala om korvarna de har... Mmm...
det är så roligt att komma dit och bli vaktad ibland.
Så nu går jag och längtar tills nästa gång Matte ska till
läkaren igen vilket tyvärr inte är alltför ofta.

Jag bet sönder pipen redan i hissen ner igen så nu låter inte
räven något men jag håller den i munnen och skakar den rejält
för att den verkligen ska vara DÖD... STENDÖD!



På eftermiddagen fick jag vakta kontor igen.

En och annan mysko person gick utanför så jag fick verkligen
vara på alerten för att hinna med allt och alla som kom och gick.

Fick lite rast mellan mina pass och då "attacksov" jag för att orka med resten
av dagen.


Kommentarer
Postat av: Gunnel Bratt

Hej,

Glide är alltid välkommen tillbaka!!!

Nästa gång skall vi inte glömma att skicka med lite godisar.....dumma oss!!!



//Hundvakterna på Best Friend

2011-05-12 @ 18:58:20
Postat av: Glide

Ni är verkligen underbara!

Tack för att Matte går till läkaren ibland så jag får chans att komma till er.



Trevlig sommar!



//Glide

2011-05-18 @ 19:15:10
URL: http://buttramolnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0