Blomfetishister



Sally påstår att hennes Husse också är blomsterintresserad.
Nåja, inte lika blomfetichist som min Matte då men hon hävdar att
han inte ligger långt efter.

Det skulle planteras ännu mer blommor på graven där Sallys
Ängla syskon ligger.

Hur mycket blommor får det plats med undrar Sally och jag?

I helgen när jag var ute med Sally träffade jag en av mina favvisar.
Det var Spigges Husse. Han ger alltid oss hundar Doggykulor.
Spigge däremot är jag lite rädd för.. Han brukar huta åt mig när
tittar åt någon tik som han har spanat in.
Han har första tjing på ALLA tikar i skogen säger han, och säger
Spigge något så är det så, det vet alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0