Sjuk!

Undrar om man kan bli sjuk av att längta
efter en löptik?...
Svea är hos sin Moster och kusin och
ligger tydligen och softar i babygymmet.
Hur vore det om du tog och använde gymmet
lite Svea?..
Beach 2011 nalkas och du har inte
tränat särskilt mycket inför bikinisäsongen.
-"Vill du rugga i vassen i år kanske?"
Själv jagade jag livrädd labrador i går morse
på Djurgården och då kände jag verkligen hur
vältränad jag är.
Mötte en tant med cockerspaniel som fällde
följande kommentar:
-"Men ÅH så treeevligt att se en yorkshireterrier som motioneras!
Dom brukar annars mest få gå runt kvarteret"
Ånej, inte jag. Springer lätt Djurgården runt i vanliga fall.

Men i morse var jag låg.
Matte fick till och med ropa på mig för att jag skulle komma fram
när vi skulle gå.
Sen, hör och häpna så låg hon före mig tills vi nådde halvvägs.
Jag lunkade mest efteråt till att börja med.
Nu har jag nyss varit in under sängen och kräkts.
Så jag undrar, kan man bli sjuk av att längta efter en
löptik tro?

I går låg eller stod jag vid dörren HELA förmiddagen och väntade
på att mitt ♥ skulle dyka upp men inte kom det någon Svea inte.

Hmm, kan vara för att Svea svassade runt och vek undan svansen
& jag  hoppade på henne och försökte para mig med henne
i förrgår när Mattarna såg det?

-"Näähä, det här GÅR INTE!" Hörde vi till vår fasa och så
tvågsförflyttades Svea till hemlig ort.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0