Smilla löper - jag vill uuuuut!


Nu är det INTE roligt att heta Glide!
Smilla löper nämligen och då
har våra ägare bestämt att
vi ska hållas avSKILDA från varandra.
Vilken idiotisk idé!
Det är ju nu vi får chans att se om det finns
något mer än bara vänskap mellan oss
och då kanske bilda den
riktiga familj vi båda önskar att få.
Men nejdå, här är strikta regler
vad vi får göra och inte göra som gäller.
Varken min eller Smillas Matte är av den
mjäkiga sorten direkt så har de sagt nej så
är det ICKE förhandlingsbart.

Vi får på sin höjd ha umgänge tillsammans ...
UNDER STRIKT BEVAKNING!!!
Har ni hört så fånigt?

Därför vill jag gå ut "fyrtiofjorton" gånger
per dag ifall jag mot förmodan skulle
få möjlighet att träffa Smilla.
Det doftar ljuvligt av henne  i hela trapphuset
när hon går ut och kommer in från prommenaderna.

Sitter i fönstret och yla lite doft tills någon ropar
-Glide för fan, lägg av!

Suck, det är som sagt INTE
roligt att heta Glide just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0