Men Glide!!!!!


Här sitter jag och skäms efter att Matte upptäckte min pöl
på golvet runt köksbordsbenet...
-Glide, KOM HIT!!!
Jäklars, jag förstår direkt vad hon menar.
Därför kilar jag snabbt som attan in under sängen
men min Matte är inte den
som ger upp i första taget så hon kommer, drar fram mig
från mitt gömställe, bär in mig i köket, pekar på urinläckaget
& frågar med sträng röst:
-Får man göra så här?
Så klart man inte får, det vet jag väl att jag inte får...
-Du är ÅTTA ÅR och kissar FORTFARANDE inne, detta är bedrövligt!
Matte är verkligen arg och besviken på mig.
-Det här är ÄCKLIGT!
Du är en riktig SNUSKHUMMER!
Förstår du det?
-Fyyyyyy fyyyy fyyyyy fyyyyy fyyyyy dig!!!
Jag hör nu att hon verkligen är både arg och besviken
så jag förstår att dagens event kan ligga risigt till,
får försöka göra mitt bästa
för att skämmas lite extra så hon inte ställer in ..

Hon gör faktiskt det här för min skull för att JAG ska få
en bra upplevelse och INTE för sin egen skull.
Vegetarian och extrem djurvän som hon är,
det är en enorm uppoffring för henne när jag
ska söka avhuggna klövar och tassar i Liljansskogen idagt så här jäklar ska skämmas...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0