Vera är här!

Så kom hon då äntligen min Darling Världens Vackraste Vera.
Blir så glad när jag ser och känner att hon trivs så bra hos mig.
Det märktes att hon nu är äldre för hon var inte alls lika vild som hon
tidigare har varit.
Nu pussades vi mest och hängde i största allmänhet.
Vi var ut och prommenerade lite tillsammans men då ville INTE
Vera kissa ute. Nehejdå, inte en endaste liten droppe släppte hon
ifrån sig.
Men hon luktade destå mer på alla nya kissfläckar som hon missat
sedan hon var här hos mig sist.
En massa "mail" att kolla av allså.
Inte undra på då att Liten trött Vera somnar ovanpå ryggstödet
på fåtöljen..
Nu sover hon med mig i Mattes säng.
Hon är i hoprullad som en liten söt kringla när hon ligger och snusar.
Jag trivs verkligen med att ha henne här hos mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0