Morgonprommenad - Check!

Power walk 8,52 km runt Djurgården avklarad!
I morse var nästan varenda Kanadagås försvunna från Djurgården.
Undrar vart dom har tagit vägen?
Såg 12 st komma simmande på en spikrak rad men annars var det gåsfritt på
Djurgården idag. Nu för tiden har jag annat för mig än att springa efter dom  när jag
kommer ut. Det är bara i början på våren som dom är roliga att jaga, nu ägnar jag mig hellre
åt de "mail jag fått sedan jag var ute sist" vilka jag har fullt upp med. En massa dofter som jag
känner igen. Träffade på Pascal idag och honom har jag respekt för sedan han skällde till åt mig
så det blåste runt öronen på mig. Han tyckte nog att jag är lite FÖR stirrig och pigg, han som
är lugn som en filbunke. Därför brukar jag krypa fram till honom platt som en pannkaka.
Sen hälsar jag alltid på hans urgulliga Matte som jag tycker så mycket om.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0