ETTA på FÖRNEDRINGSTOPPEN!

Detta är INTE roligt!
Visserligen gör Matte detta med omtanke om mig så jag slipper
frysa om fossingarna ...MEN, kolla in tossorna!...
Dessa måste garanterat ligga högst upp på fönedringstopplistan.
Eftersom jag känner min Matte så vet jag också att det spelar 
ingen som helst roll även om jag vägrar ha dessa på mig.
Hon tar INTE av dem ifall hon väl har bestämt sig för dom.
Jag prövade lite genom att stanna och stå stilla en stund när vi 
kom utanför dörren men då drog hon bara i kopplet och sa
-Kom nu Glide och sluta fjanta dig vi ska gå ut!
Därför använde jag mig av tre ben. Lät vänster tass och ben
vila fritt i luften hela prommenaden.
Nåja, glömde av mig och satte ner tassen några gånger och då var
det faktiskt rätt skönt att slippa den kalla snön under
tassarna men det kunde jag inte visa när Matte såg på.
Därför haltade jag svårt när hon tittade.
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0