MIN KOMPIS pUTTE!

Jag har varit i himmelriket i några dagar!
Min kompis Putte har varit uppe från Kalmar och pysslat om mig.
Han är verkligen en äkta kompis.
Tar ut mig ofta trots att jag varken behöver titta med
"jag-är-kissnödig-blicken" eller pingla på klockan vid dörren.
Han rullar boll åt mig men framförallt klappar han mig.
Ibland masserar han även mig när jag hoppar upp i hans
knä och sätter mig på ett speciellt sätt, då vet Putte att
jag vill få massage.
Har sovit nära honom på nätterna och suttit i hans knä
på dagarna.
Matte påstår att jag har varit som ett plåster på honom...
och ja, det kan väl hända för han är 
världens bästa kompis min Putte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0