Får Prinsessbesök idag

Hos oss är det ingen ordning alls just nu.
När Matte steg upp i morse för att sticka iväg
och träna så dönade LillHusse ner i bingen.
Han har då varit uppe hela natten så nu undrar jag hur
länge han täker sova idag innan jag får gå ut?..
Hur länge klarar sig min blåsa?
Kanske jag måste kissa på hans matta igen för att
han ska förstå att jag menar allvar?

Ryktet säger dock att en viss liten söt men Vild Prinsessa
är på väg hit till mig idag.
Världens Vackraste Vilda Vera är alltså på G.
Det ska bli roligt så klart!
Sist blev jag lite trött av hennes höga energipåslag.
Hon ville nämligen leka med bollen hela tiden
medan jag hellre ville softa än att jaga runt
som ett skållat troll efter en bollusling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0