Julklapparna 2011

MatteMatte har varit i Spanien och bytt åt sig denna hemsydda
kepa mot lite alkohol i baren.
Tydligen var det två Yorkshireterriers Matte som hade sytt
likadana kepsar åt sina två stackars hundar.
MatteMatte tyckte de var så "käcka" när de kom trippande
i sina små mössor och kom då på den idiotiska iden att "köpa"
med en hem till mig.
Grrr! Jag som annars har gillat min MatteMatte rätt så bra.
Men efter den här julklappen så ligger hon INTE på min "Tycka om Lista"
Jag fällde öronen bakåt rejält för att visa min olust till den fula kepan
men det hjälpte föga tyvärr...

Som vanligt ska det tag fyrtifjorton bilder i alla möjliga positioner när det
gäller Matte..

Suck!...Ska det verkligen behöva va så här?

Hon ger sig aldrig med sin kamera.

Tur nog fick jag EN användbar julklapp och det var från Smilla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0