Men Smilla då!

Ryktet går att min kompis Smilla är skendräktig...
Hennes familj har varit i ett varmt land och med sig hem
i bagaget hade de tre stycken kameler...
Dessa tror tydligen Smilla är hennes valpar
för hon går runt och bär dom i munnen och bäddar
åt dom.
Ska det vara så här?
Får jag plats i hennes liv nu när hon har skaffat "valpar"?
Ska jag inta någon fadersroll eller hur har hon tänkt sig det här då?
Smilla som oftast är lugn och sansad, jag vet inte vad det har
tagit åt henne helt plötsligt.
Den ena kamelen låter också när man trycker den på magen...
och blinkar med lite färgade lampor.
Oj oj oj... hur ska detta sluta Smilla lilla?

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ett riktigt gott nytt år önskar jag dig, Glide!!!

2012-01-09 @ 09:04:47
URL: http://prinsessapavift.blogg.se/
Postat av: Glide

Tack det samma finaste Lotta

& TACK för alla kommentarer jag fått av dig under året.



//Glide

2012-01-14 @ 18:55:31
URL: http://buttramolnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0