Bröderna Bus!

Idag lördag har jag varit med Matte över hela stan.
Vi skulle dit och vi skulle hit så det var ett himla rännande idag.
En massa spring i affärer var det också.
Morr säger jag åt den aktiviteten!
Träffade i allafall på "Bröderna Bus" idag när vi var vid Zinkensdamm.
Tre bröder med en jättehärlig Matte.
Hon hade samma inställning som Matte:
-Låt dom göra upp själv, det blir bäst så!
Det gjorde vi. Vi nosade, viftade i svansar,
slickade oss om nosarna och så morrade vi åt
varandra så det mullrade men varken skall eller bett
utdelades och sen hade vi gjort upp.
Jag tror att jag vann för jag var äldst. Eller kanske 
kom jag tvåa, jag vet inte så noga men sams blev vi 
tillslut i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0