Nedrans Matte


Jag är verkligen sur när jag ser att Matte packar för sin jäkla resa.
Dagen började inte alls bra:
Det snöade i morse då det var tröja på som gällde för mig tyvärr.
En vakt sprang ifatt Matte på Armémuseets gård när jag sprang lös.
(Enda stället i området där vi hundar kan sträcka på benen)
Det råder koppeltvång här inne på området?
-Ok, kissar hundarna mindre d�
Sen gick vi ner på stan där en liten huligan irog mig i svansen.
Först varnade jag lite lätt men inte lät han bli för det.
Då fick jag ta i rejält och då blev det aktivitet på huliganens
mamma.
Mohaaaa! Där fick dom.
Sen var jag nere hos Smilla och då var hon tråkig och bara åt på
mitt gamla märgben.
Därför kissade jag i trappen när jag skulle gå hem.
Sen såg jag Mattes resväska och hennes packning.
Då kissade jag på en påse innanför dörren.
Ha, där fick hon. Lämna mig på det här viset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0