Kräkhuset

I går morse vaknade Matte av att jag kräktes så det rann i vita soffan 
och hon fick torka.
I morse vaknade hon av att LillHusse kräktes inne i sitt rum, på väggen i 
hallen och i hela handfatet.
Matte hjälpte honom att städa och jag sprang runt och luktade
på all mat som kom ut.
-Äckligt Glide! tyckte Matte men det tyckte inte jag.
Så vår morgon började redan klockan 06.20.
Tänk att Matte har radarn inställd på kräk och fönsterkross.
Hör direkt när någon kräks och när en fönsterruta krossas och det blir inbrott.
Vissa har sina specialområden tydligen!
Nu ligger jag och eftermyser lite medan Matte dricker morgonkaffe i sängen.
Ska snart flytta över till LillHusses kräksäng när Matte går till jobbet.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0