Matteförmiddag

Skulle egentligen fått vara hemma idag men eftersom LillHusse är lite krasslig
och garanterat inte orkar gå ut med mig på ett tag så fick jag följa
med Matte istället vilket aldrig är fel.
 
Har även en sådan tur så jag får tillfälle att träffa E och bli
klappad av henne och E är dotter
till min härliga kompis Christina
så jag kan känna att E doftar Christina
vilket gör att jag nu hellre går till E än till Matte.
Det är jag som sköter bevakningen på stället idag.
Skrämde nyss iväg brevbäraren som bara la ner ett brev och
så sprang han i väg när han hörde att jag skällde.
Nu har jag fått ledigt en stund så jag får vila.
-Gå och lägg dig Glide!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0