Uthyrd och kräksjuk!

Började dagen  med att kräkas galla i Mattes vita soffa.
Jag har två plädar jag ligger på i soffan men jag klättrade upp och la mig på 
armstödet där det inte låg någon pläd.
Där la jag en spya så det rann ner på sittpuffen under.
Matte var INTE glad över att ha en gul-vit-randig soffa.
Hon är lite väl picki min Matte!...
 
Fick ingen frukost så nu kurrar det i magen på mig.
Eftersom både Matte och LillHusse arbetar idag så fick 
jag dra iväg tillsammans med LillHusse till hans två kollegor
där jag får vara idag.
Hos två riktiga Babes tydligen!
Mmmm, härligt, det kommer bli kanon!
Ska sitta i deras knän, vila tätt tätt intill dom i soffan och
gå långa prommenader med dom.
Får se om jag kan lura till mig lite mat också.
Om jag tittar med min allra snällaste blick på dom så brukar
det funka.
Hoppas jag slipper kräkas mer idag. Skulle vara lite pinsamt
om jag skulle kasta upp när jag är hos tjejerna.
Den här dagen kan bli hur bra som helst.
Jag och två tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0